søndag den 31. august 2014

NYE TIDER


Jeg har gået i lang tid med de der bloggertypiske tanker, hvor man nu skulle hen, i hvilken retning og hvad der egentlig var meningen med den her bette blog. Bloggen har været mit frirum, mine tankestreger, der hvor jeg ikke har følt mig så utilpas underlig og klodset. For jeg har jo bare været mig selv. 

Egentlig startede jeg jo bare fordi, jeg var rasende på resten af blogland over deres sukkersøde facade og utåleligt jaloux på samtlige af deres gratis gaver og fornemt designer tøj. Jeg ville vise alle andre, hvad der egentlig gemmer sig under den der pæne overflade, vi alle sætter op, når vi bevæger os rundt på de sociale medier - ja egentlig bare tilværelsen generelt. 

Men jeg har heller ikke været tilfreds. Jo bevares, jeg ville ikke ændre ét ord. Men jeg græmmes meget hurtigt ved dårligt webdesign, med sider der ikke spiller sammen i farver, opsætning eller har skrifttyper der hører 00'erne til. Kald mig bare snobbet og super ironisk, men det er faktisk noget af det første jeg lægger mærke til, når jeg bevæger mig ind på blogs. Ikke fordi det skal være super-fancy-mad-skilled-css, men det skal fungere. Så hul i det, om den er sort/hvid og skide simpel. Men mit æstetiske øje skal ikke forstyres. Naturligt har jeg derfor også været meget kritisk omkring bloggen her - og ikke rigtig følt at siden var helt den, jeg søgte. Katrine hjalp mig dog godt på vej. Og jeg er jo nødt til et eller andet sted at skabe den pæne overflade, for så at kunne dykke ned under den med ordene, ikke?

Derfor har jeg nu grundet min absurde rigdom (okay, jeg slapper af), valgt at investere lidt i bloggen og teknologisk legetøj, som jeg holder så meget af. 50mm Objektivet har været på ønskelisten længe, og allerede med de prøveskud jeg har fået taget, kan jeg mærke den utroligt store forskel i billedkvaliteten. Inden længe har jeg sørme også tænkt mig at flytte hele bloggen til dens egen side, så jeg helt selv kan bestemme over mit layout. 

Jeg håber, at I ligesom jeg, vil kunne se en væsentlig.. lad os sige kvalitetsændring, her på bloggen. Ordene kommer ikke til at ændre sig, jeg er stadig den samme, mit univers her på det enorme internet bliver bare mere.. mig. 

PS. Og så husk da lige, at vinderen til konkurrencen bliver fundet i aften kl. 20!
Follow on Bloglovin

1 kommentar:

  1. Glæder mig endnu mere til at følge med i din blog, når du får endnu bedre billeder! Din blog er virkelig dejlig at følge med i. Jeg elsker den!

    Knus<3
    http://kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet