mandag den 3. februar 2014

GUILTY PLEASURE: FLOTTE STEL





Well.. det er en tradition, at min mor og jeg tager et kig omkring i de efterhånden mange genbrugsbutikker, når jeg tager mig tid til at besøge de gamle. Traditionen tro kommer der nærmest også noget med hjem. Oftest i form af porcelæn og et nyt stel.
Dette weekends besøg var ikke uden undtagelse og pludselig stod jeg som ejer af en suppeterrin og dertil hørende tallerkner samt tre fade. You know.. Hvis nu der kommer royalt besøg til suppe. Eller noget. Haha. Ekspedienten kiggede også to gange på mig, fordi hvem dælan køber suppeterriner nu om dage? Men det er min ting.. stel, altså. Oftest alt med guldkant.

Det var simpelthen så smukt, at jeg ikke kunne lade det stå. Og nu har jeg så det problem, at jeg har bestemt mig for gerne at ville samle på stellet til en slags finere-til-når-jeg-får-gæster-stel. En ting jeg er vokset op med og som jeg aldrig vil slippe. Ja, jeg vil åbenbart helst samle på stel ingen andre samler på for navnet på dette stel er simpelthen ikke til at finde. Mine ellers så gode skills på googlesøgningen virker nu til at være lig nul og føler mig hjælpeløs. Er der virkelig ingen der ved det ? (Fornem en vis form for desperation her) 
Hilfe...


Følg bloggen via
Follow on Bloglovin

4 kommentarer:

  1. Jeg ved desværre ikke, hvad stellet hedder, men hold fast hvor er det fint!! Det ville jeg godt nok gerne have i mine køkkenskabe :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih altså, kan simpelthen ikke finde ud af, hvad det hedder. Jeg er også helt skudt i det. :)

      Slet
  2. Tsk tsk, den slags materielle tendenser, er jeg nu engang højt hævet over...
    *host*
    (Hvor er det bare flot! Og så med guldkant <3!!)

    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Hahaha ja I er jo storforbrugere - er glad for jeg ikke er den eneste med hang til noget så underligt som porcelæn. Og kuldkanter. :)

      Slet