tirsdag den 31. december 2013

2013

Det er tid til at gøre status over året. So here we go:
Året 2013 var året, hvor jeg..

Tog min første storbysferie til destinationen: Barcelona.

Sagde farvel til psykologi og goddag til informationsvidenskab på Aarhus Universitet.

Har mødt nogle helt fantastiske personer, som har og betyder mere end de aner.

Var for modig på et par stiletter og faldt ned af et par trapper på Bremen Teater.

Blev som følge af ovenstående opereret for første gang i mit liv. I hånden. Vågnede op med lilla gips og opgav at begive mig uden for en dør. En lilla gips kan ikke styles.

Lå 121 dage på sofaen før jeg fik gipsen af, uden arbejde og alene før jeg bestemt at nu var det nok.

Holdte for første gang sommer i det danske land. Det var ikke ligefrem sindsrivende og jeg gik amok med franske toner i liebhaverboligen.

Måtte lægge stiletterne på hylden i seks måneder i frygt for at falde igen. Det var også året hvor jeg kom op på dem igen.

Fik bestilt og sagt ja til lidt for mange abonnementer. Blandt andet Costume, fordi de ringede til mig og Politikken, fordi de stoppede mig på gaden. Kunne ikke sige nej.. Har tænkt mig, at gå ind i 2014 meget stærkere på det punkt. For real.

Fik en Senseo maskine og jeg har sent været gladere. Den redder min dag hver dag på en måde hvor hverken instant kaffe eller nogen anden kan følge med. Jeg betragter den som min baby.

Fik lavet markant om i lejligheden.. Og så alligevel ikke. Jeg bliver jo aldrig helt færdig, vel..

Været koffeinafhængig (Like.. Really!) mindst tre gange. Kaffe-rehab forsøg: 2.

Har givet mig i kast med at bage og lave mad. Og har haft utrolig meget mel i køkkenet.

Fundet ud af, at jeg er knap så voksen som jeg muligvis burde være. Eller..

Besluttede mig efter de 121 dage på sofaen, jeg ville stå op fra de døde med fornyet energi og kæmpe overskud. Det tager noget tid, min bankkonto er i nul.

Besluttede mig i denne forbindelse at oprette bloggen. Mest fordi den pæne overflade er ironisk for mit vedkommende. Jeg falder stadig, kan stadig ikke lave mad og tager også den ekstra kage i 2014. Det ændrer sig ikke. Og ja, der går noget tid før jeg kan slentre ned af strøget med en stor latte i den ene hånd og klædt  fra top til tå i yndlingstøj fra favoritdesignerne.



Følg bloggen via
Follow on Bloglovin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar