onsdag den 27. november 2013

ALL I WANT FOR CHRISTMAS..


Jeg har aldrig rigtig forstået, hvordan folk ikke kan ønske sig noget. Det tog mig kun 10 min. at skrive næsten en hel A4 side med ønsker ned til julen i år. You can call me a material girl. Jeg ønsker mig ting konstant - måske egentlig fordi jeg altid ender med at købe ting ting meget spontant og ender med at skifte dem ud to måneder efter, fordi de ikke længere passer ind.

Men jeg er faldet pladask for de minimalistiske ringe fra Vera Vega på decoristen.dk og det er en af de ting, der står aller højest på ønskelisten i år. De er lige efter min stil. Især dem i oxideret sterling sølv og især dem, der hedder electra og Number II. Det er solidt og tidløst design så det batter! Så hvis du ikke ved, hvad du skal ønske dig til jul, så ønsker du dig bare ringe fra Vera Vega. Og du kan bestille dem fra sofaen, du behøver ikke engang at lette numsen.

Ps. Hvis du troede det her indlæg var sponsoreret, tager du helt fejl. Så heldig er jeg nemlig ikke. Jeg vil bare have lov til at ønske noget ligesom alle de andre i blogland.







Følg bloggen via
Follow on Bloglovin

3 kommentarer:

  1. Ringene (og alle andre smykker fra Vera Vega) er helt fantastiske!
    De har et lækkert og enkelt design.
    Jeg har jo næsten ingen ;-) Og ønsker mig alligevel flere!
    Og musse, personlig er jeg glad for at læse en blog, som ikke er fyldt med sponsorerede indlæg.
    Det bliver sgu en smule upersonligt i længden. Dermed ikke sagt, at du ikke fortjener en smuk fingerring <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jeg glad for Fie! Alt for få sætter pris på de små bloggere, hvor indholdet ofte er mere i højsædet end diverse sponsorgaver. :)

      Slet
  2. I know! Kender så mange der opgivende siger, at de ikke ved hvad de skal ønske sig?! Det kommer jeg aldrig til at forstå :-P

    SvarSlet