søndag den 6. oktober 2013

It's time






Har ventet i så mange måneder. På de kolde dage. Det har jeg gjort de sidste to år, siden jeg købte min baby. Min Vanessa Bruno Athé jakke i mørkeblå uld på ydersiden og foret med lyserødt silke indeni, kæmpe hætte og store vide ærmer.

På mange måder betyder denne jakke (næsten) alt for mig. Jeg kiggede på den i godt 3 måneder, og da den så kom på tilbud kunne jeg ikke holde mig tilbage længere. Og det eneste, der holdte mig tilbage var den høje pris. Var fuldstændig solgt, kærlighed ved første øjeblik, og prøvede den på omtrent hver 14. dag - jeg tror ekspedienten til sidst var ret træt af, at jeg kom rendende.

Den anden grund er simpelt, at min morfar døde sommeren før, og før det havde givet mig nogle penge, jeg skulle bruge på noget helt specielt. Og min mor var ved at skyde mig, da jeg ikke kunne være mere sikker, end at de penge skulle bruges på den jakke. Har ikke fortrudt det ét sekund siden da - jakken er tidsløs og min morfar vil altid være hos mig på den måde. Jeg vil aldrig glemme, hvad jeg brugte de penge på.



Følg bloggen via bloglovin
Follow on Bloglovin

2 kommentarer:

  1. Hvor er den bare smuk og klassisk - de penge, er bestemt gået til noget ekstraordinært fint.

    - Anne

    SvarSlet
  2. Det er den smukkeste jakke! Den blev om muligt lidt mere smuk af at læse dette indlæg :-)

    SvarSlet