torsdag den 24. oktober 2013

Hvis jeg havde råd..


Hvis jeg havde råd var jeg hoppet på næste fly og afsted mod syden. Åh, hvor ville jeg dog gerne. Og i al desperation over ikke at kunne komme afsted, så laver jeg det her indlæg. I håb om at nogen ser dette indlæg og synes det er synd for mig eller vil sponsorere en rejse (please, bare en weekend med lavpris flyselskab!) 

For jeg har jo slet ikke råd. Råd til overhovedet at nærme mig lufthavnen. Suk. Der er som altid lavvande på bankkontoen og efter 4 måneder på sofaen og en sommer med en uduelig hånd i Danmark, er jeg ved at være trængende. Helt seriøst. For bare at OPLEVE noget. 

For der er en del ting, jeg mangler at opleve. Her i mit liv unge liv. Og med en fortid som sportsudøver har jeg mildest talt kun set Europas havnebyer. Jeg mangler stort set alle storbyer og har ikke været på fancy rejse rundt i Asien eller trippet ned af New Yorks flotte gader (ja, jeg har jo kun set dem på billeder). Det har alle jo... SKAL man have besøgt de byer for at være in? 

En rejse til just.. anywear (send mig til polen, hvis det skulle være det. Skal nok komme hjem igen), er fuldstændig på toppen af ønskelisten lige nu. Jeg vil bare gerne væk. fra min lejlighed. Fra sofaen. bare lidt. Kender du det?


Følg bloggen via
Follow on Bloglovin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar