torsdag den 12. september 2013

Glædelige overraskelser



... og så alligevel må jeg lige tænke to gange. For kan jeg overhovedet huske, at jeg har bestilt dette smukke blad, der lige er kommet med posten?

Der går det pludselig op for mig, at jeg er bukket under for endnu et lusket salgtrick i telefonen hos desperat telefonsælger, der liiiige skulle fortælle mig, ''at jeg kunne få et ekstra godt tilbud, fordi jeg havde deltaget i undersøgelse online.''

Ja jeg bed da på, det var da skide billigt. Og fik betalt regningen. Og glemt alt om bladet indtil det landede i min postkasse i morges....
Har åbenbart intet lært af min episode med politikken.

Note: Lad vær med at tilmeld dig online undersøgelser - medmindre du naturligvis er super stærk og ikke bukker under, Mia. Og det ved du jo godt, du gør. Hold dig nu væk.

Men nu er det her og vil indrømme, at jeg ikke fortryder det ét sekund. 

Ps. efteråret er her stadig in case du har glemt det. Så snupper lige en kop te og kryber under dynen med lækkert nyt magasin.




Følg bloggen via Bloglovin

Follow on Bloglovin

1 kommentar:

  1. Jeg faldt for det samme og får nu Costume ind ad døren hver måned. Jeg synes faktisk, det er et lidt kedeligt blad. Jeg falder ikke for det igen. Lover jeg mig selv.

    SvarSlet