lørdag den 17. august 2013

A-mokka

 Tager lige en velfortjent kaffepause med kaffe i ny stempelkande. 

 Somme tider behøver en kvinde bare ikke en undskyldning for at shoppe. For mit vedkommende blev blev gårsdagen vendt fra skolestartsindkøb til ny indretning til lejlighed.

Det hele startede da jeg i sidste uge fik en senseo-maskine af mine kære forældre. Den er helt fantastisk og serverer min kaffe drikkeklar, uden at jeg brænder mig på tungen eller glemmer det kogende vand i morgentravlhed.  Inden ugen var omme havde jeg drukket 8 kopper cappuccino og 8 kopper Latte. Helt selv.. jeg er afhængig.

Pludselig uden jeg havde set mig om midt i blyanter og post-its var jeg igang med shopping af nye caféglas i to størrelser og bodum-stempelkande når nu fremtidige gæster kommer på besøg. Pludselig havde jeg sparket min ellers trofaste Steltonkande ud til fordel for Bodum. Og kaffe betyder en del som studerende! Og kunne jo lige så godt opgradere på hele kaffefronten, nu jeg var igang..

Fra til at have opgraderet til 'klar-parat-skolestart' med først blyanter - nu kaffe, er alting vendt til at skulle være klar i hytten. Somme tider har man bare brug for en helt ny start. Og det skal man ikke undskylde for.






1 kommentar:

  1. Kaffe er vigtigt - og stempelkaffe er virkelig lækkert (:

    - Kit

    SvarSlet